så fucking trött!

Det gick bra i skolan idag. Direkt efteråt åkte jag hem till Sandra och hämtade upp henne. Vi handlade lite i centrum till vår lilla picknick och sen åkte vi till stranden. Det var jätte skönt väder, okej det blåste lite mer än igår men det var skönt ändå..Vi var där en liten stund sen åkte vi hem till henne och hängde där i typ 2 timmar eller så. Jag kom hem för kanske 40 minuter sen. Börjar bli lite små hungrig men ska nog dra och handla lite hem och sen göra mat. Funderar på om jag ska göra pasta med broccoli & ost sås ? How sounds that ?

Nu ska jag röra på mig till affären..magen kurrar och ropar efter mat ;)

puss puss  sexy babes!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0