BITCHES!

Fan, vad har jag egentligen gjort som gjort att jag inte uppdaterat något på 2 dagar....

Lördag: Jag och Sandra hade picknick på en äng i närheten av där vi bor. Dricka, gott gott & vattenpipa OCH sommarlåtar som får än att längta till Sommaren 09 ! Vår första picknick i år, och vi längtar efter mer ;) När vi var klara åkte jag till syrrans jobb och hämtade bilen för hon skulle till stan när hon hade slutat och vi tar aldrig bilen till stan. Vi är aldelles för rädda om våran bebis. När jag hade hämtat bilen åkte jag direkt till Sandra och lämnade busskortet som jag hade lånat. Sen gasade jag på till centrum för att handla hem och sen när jag kom hem för jag helt död..Somnade ganska tidigt.


Söndag: Jag åkte till stan och träffade Prinsen..Hade fixat mig lite bara för att vara lite finare än vanligt och han tyckte om det ;) Vi fikade och satt i kungsträdgården. Det är så vackert där nu när det är fint väder ute. Efteråt åkte vi dit han bor och hämtade lite saker för att sen gå till vattnet och fiska lite :) heheh Årets första fiskning för oss. Vi hade det så mysigt<3

Idag
vaknade jag upp vid 8 tiden..SJUKT tidigt alltså..Men vid 9 somnade jag om om vaknade 11.30 så det var skönt. Jag kollade på en film med broshan och sen åkte jag till verkstan där min pappa var. Sen skjussade pappa mig hem igen för han skulle ta min bil för hans bil skulle vara på verkstan. Vill städa lite i rummet och jag MÅSTE plugga för har skola imorgon men har ingen motivation just nu..som vanligt...

pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0