"Cleaning out my closet"....

.......eller mitt rum rättare sagt. Jag har plockat upp kläderna från golvet och min lilla soffa som jag har i mitt rum..Den är alltid täckt av kläder och väskor..Men nu är det tomt på soffan och man kan äntligen sitta på den. Jag har bara skrivbordet kvar..den är täckt av papper..Jag kommer visa er en före och efter bild på rummet senare ;)

Just nu sitter jag vid datorn..läser bloggar osv. Har ätit en sen middag med min syster också. Vi satt och snackade lite skit om allt möjligt...Vi sitter typ 1 gång per dag samtidigt på varsin soffa, våra laptops i knäna och äter lite godis samtidigt som vi berättar om vi läst/sett något roligt på någon sida..Vilka liv vi har alltså.

Innan jag började städa rummet pluggade jag lite så nu tänkte jag fortsätta..Men märker att tiden flyger iväg och att jag börjar känna mig lite små trött..Oh God...

Vi får höras babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0