f*cking väder! / How to do..

Idag vaknade jag vid 9 tiden...Jag snackade i telen en stund med prinsen..Det första jag gör när jag har vaknat är att ringa honom och säga godmorgon :) Efter att jag pratade med honom tog jag en skön morgondusch, sen gjorde jag lite frukost och satte mig vid datorn. Kollade in olika sidor och bloggar. Sen tog jag fram skolböckerna och började plugga. Jag pluggade igår men kollade igenom sidorna osv lite mer bara. Jag åkte direkt hem igen efter att jag varit i skolan för allvarligt talat, vädret gjorde mig på dåligt humör..Blev arg på vädret ! :) När jag kom hem gjorde jag lite stekt ägg med championer...Åt och kollade på tv lite, och nu sitter jag här ;)

How to do stekt ägg med championer:


1) Stek några championer


2) När championerna är klara, häll önskad antal ägg över dom.


3) Voila ! Maten är klar. Jätte gott med bröd på sidan om också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0