Fyfan

Har knappt varit hemma dom här dagarna..Uppdate:

Valborg:
Var i en skog, vid vattnet. Vi var ett gäng som grillade och lyssnade på musik. dom flesta drack men inte jag för jag hade med min bil dit haha orkade inte åka kommunalt ;) Och så var det typ 2 st till som inte drack. Men det var roligast i början för när folk började bli smått packade så blev dom bara jobbiga. Jag var hemma vid 23.30 tiden. Orkade inte vara bland fulla fjortisar som inte kunde gå ens...

Fredag: Jag och syrran följde med pappa ut till Norrtälje där vi har vårt landställe. Första gången i år som vi åkte dit. Vi fixade lite, och efter ett par timmar åkte vi hem igen.  Jag sov typ bort hela eftermiddagen. Hade huvudvärk och var så jävla trött alltså. vid 21 tiden satt jag och syrran och kollade på en film som hette "Dumpad". den var jätte bra!

Idag vet jag faktist inte vad jag ska göra..Syrran har med sig både bilen och sitt busskort..Och hon slutar sent idag så jag kan inte gå ut när hon kommer hem..Får väl sitta inlåst hela fucking dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0