Simma lugnt, Harry !

Igår kom jag hem från Ekerö ju. Det första jag gjorde när jag kom hem var att träffa Diana. Vi tog det lugnt hemma hos henne och snackade om allt möjligt bara. Vi bor typ 5 minuter från varandra men ändå ses vi inte så ofta. När jag kom hem satte jag mig och började plugga lite. Idag hade jag en uppsats som gick bra ;) Och imorgon har jag ett prov. Efter skolan åkte jag till Solna och träffade Prinsen. Vi simmade lite. Vi har skakat hand på att försöka komma igång med lite mer träning haha Och simning är ett bra sätt att träna både kroppen och konditionen lixom. När vi simmade klart och så, så skjussade han hem mig. Jag kom hem för typ 1 timme sen. Är lite små seg men måste verkligen plugga ! *kom igen nu*

Nej, nu ska jag stängaa av datorn. Vill inte bli distraherad under tiden jag pluggar.

See you later, alligator ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0