The Clown

Jag var ju och fiskade här om dagen med prinsen och jag hade min söta rosa skor och kände mig jättesöt. Problemet med dom är att dom är 1 storlek för stora så jag får skavsår av dom. Så när jag och prinsen satt i hans bil så letade han efter plåster till mig men hittade inga, så vet ni vad han gjorde ? Han satte TEJP (yeah, you heard me) på mina blåsor..Kind of smart actually för det funkade jätte bra ! Men för att vila fötterna fick jag ha på mig hans skor lite och så här såg det ut:


(bilden är tagen ovanfrån)



Mina söta rosa skor med kilklack.


Jag kände mig som en f*cking clown i hans skor som är typ 5-6 storlekar för stora..Han garvade bara åt mig när jag gick med dom :p

Kommentarer
Postat av: jessica

ha en jättebra dag! kolla gärna in min blogg :)

2009-05-06 @ 10:56:58
URL: http://bbeautyfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0