Woow !

Jag var ju på en jobbintervjuv för 2 dagar sen..Det gick jätte bra där och kändes bra lixom. Igår fick jag samtal från ett annat jobb, så kanske ska få komma in på intervjuv där. Dom skulle höra av sig nån gång nästa vecka.

Det känns äntligen som det börjar rulla lite..Det finns lite hopp om att det finns jobb där ute..

Igår hade jag nationella, writting. Det kändes bra när jag var klar med den, så får se hur det går ;) Jag gjorde ett prov i Måndags som jag klarade ! Skit kul. Blev as glad ! Senare på dagen träffade jag Prinsen. Han är så söt ! Han hjälpte mig att fixa bilen lite, städa och tvätta så den blev ren och fin igen.

Idag ska jag på födelsedagsmiddag hemma hos Diana. Hon fyller nämligen 21 år<3 Kommer bli mysigt med en middag med 10 tjejer som käkar, dricker lite vin och snackar skit ;)

Ska äta frukost nu !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0